Friday 19 December 2014

Statistik oh Statistik

Assalamualaikum.. haii ouls..

Hihhihihi.. hari ni rajin pula rasanya nk update blog...

SSQL 1113 Statistic For Social Science.. dengar je nama subjek ni.. Pasti akan gerun (aku ni math anxiety).... Ok aku terang sikit pasal subjek ni.. Statistik nicknamenya, subjek statistik ni banyak jenis dalam yang ditawarkan oleh UUM ni. Tapi tidak semua students akan ambil statistik sains sosial ni.. Hanya students tertentu sahaja, but mostly students dari pelbagai kursus akan ambil subjek ni.. Subjek ini diambil sebab nanti subjek ini berkaitan dengan subjek Research Method dan juga diaplikasikan dalam thesis (penulisan ilmiah) nanti.. Fuhhhhh... bagi yang suka kan matematik pastikan kata kacang saja subjek ni..Tapi bagi aku yang lemah maths ni... Uishhh keras macam batu (susahnya) subjek ni.. Then ditakdirkan exam untuk paper ini 23/12/2014.. Apa lagi masing-masing pulun lahh nak faham setiap ulas yang ada dalam nota tu.. Bila dipikirkan2 nak belajar sensorang tu nampak macam tak jalan, kami pon hired lah cikgu sementara untuk ajar subjek ni sampai kami faham. Sepanjang aku belajar di sini (UUM) tak pernah aku study group bila exam, tapi paper ni membuatkan aku sedar yang best juga study group ni... Guys, if your read this entry, im begging. please pray for us moga dapat jawab soalan dengan baik... Cayoooooo.....



Before start our discussion

Yang tudung Jingga tu Cikgu Kami....


No comments: